Παράπονα

ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

Κατά την ηλεκτρονική αγορά, ο χρήστης έχει το δικαίωμα να αρνηθεί τα εμπορεύματα που παραλήφθηκαν εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των αγαθών, χωρίς να καταβάλει αποζημίωση ή πρόστιμο. Σε αυτήν την περίπτωση, η Rayaland Ltd. θα επιστρέψει στον χρήστη το ποσό που κατέβαλε το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία ο χρήστης άσκησε το δικαίωμά του να αρνηθεί τα αγαθά.

Ο χρήστης υποχρεούται να διατηρήσει ακέραιη την ποιότητα και την ασφάλεια των αγαθών που έλαβε από τη Rayaland, στη διάρκεια της περιόδου που βρίσκονται στην κατοχή του. Προκειμένου να επιστραφούν τα αγορασμένα προϊόντα, είναι υποχρεωτική προϋπόθεση να είναι σε καλή κατάσταση με σκοπό την πώλησή τους, χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί και χωρίς να έχει καταστραφεί η συσκευασία τους. Τα προϊόντα πρέπει να αντιστοιχούν στη μορφή με την οποία παραλήφθηκαν από τον χρήστη. Προϊόντα που δεν πληρούν αυτές τις προϋποθέσεις δεν υπόκεινται σε επιστροφή ή άρνηση.

Βήματα για την υποβολή παραπόνων:

  1. Συμπληρώστε τη φόρμα παραπόνων.
  2. Επισυνάψτε φωτογραφίες των παραστατικών αγοράς (απόδειξη, τιμολόγιο ή απόδειξη).
  3. Επισυνάψτε φωτογραφίες ή βίντεο που δείχνουν το πρόβλημα (επισυνάψτε ένα βίντεο μόνο για προβλήματα που δεν μπορούν να εμφανιστούν με φωτογραφία).
  4. Σημαντικό για τα προϊόντα Cybex: επισυνάψτε μια φωτογραφία του σειριακού αριθμού του προϊόντος. Παράδειγμα:

Сериен номер

Ο χρήστης έχει δικαίωμα παραπόνων σε περίπτωση:

  • κατασκευαστικού ελαττώματος
  • ασυμφωνίας με τα παραγγελθέντα προϊόντα
  • διαπίστωσης ελλείψεων
  • ελαττώματος προϊόντος

Ο χρήστης έχει το δικαίωμα:

  • επιστροφής χρημάτων /εάν τα αγαθά αγοράστηκαν με χρεωστική/πιστωτική κάρτα, το ποσό επιστρέφεται στην κάρτα του πελάτη από την οποία καταβλήθηκε/
  • αντικατάστασης των εμπορευμάτων
  • επισκευής
  • περικοπής τιμής

Σε περίπτωση κατασκευαστικού ελαττώματος που ανακαλυφθεί μετά την παραλαβή του προϊόντος, ο πελάτης το επιστρέφει με έξοδα του εμπόρου και αποστέλλεται άλλο προϊόν όπως ζητήθηκε. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν το Rayaland OOD.

Κατά την επιστροφή των αγορασθέντων αγαθών κατόπιν αιτήματος του πελάτη τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν τον πελάτη.

Προϋποθέσεις που πρέπει να πληροί το προϊόν για να επιστραφεί εντός της παραπάνω προθεσμίας:

  • Δεν έχει επισκευαστεί
  • Χωρίς σημάδια χρήσης (γρατσουνιές, φθορά, χτυπήματα, κ.λπ.).
  • Η συσκευασία δεν έχει καταστραφεί.
  • Όλα τα αυθεντικά αξεσουάρ να είναι διαθέσιμα.
  • Εάν το προϊόν συνοδευόταν από δώρο, είναι απαραίτητο να επιστρέψετε και το δώρο.

Δεν υπάρχει δικαίωμα επιστροφής για εσώρουχα, τρόφιμα, καλλυντικά και προϊόντα υγιεινής όπως συμπληρώματα, πάνες, υγρά μαντηλάκια, προϊόντα προσωπικής γυναικείας υγιεινής και άλλα προϊόντα που χάνουν τις ιδιότητες και την αποτελεσματικότητά τους μετά το άνοιγμα της συσκευασίας τους.

Εάν το προϊόν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, η επιστροφή είναι εύκολη - χρησιμοποιήστε τις οδηγίες στη «Φόρμα Επιστροφής Προϊόντος» που συνοδεύει το προϊόν.

Εάν, κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων, η συσκευασία καταστραφεί ή σχιστεί λόγω λανθασμένης μεταφοράς ή υπάρχουν ελλείψεις, το παράπονο και η ασφάλιση θα ληφθεί υπόψη μόνο με την παρουσία του κούριερ. Σε αυτήν την περίπτωση, επικοινωνήστε μαζί μας αμέσως ή αρνηθείτε να δεχτείτε τα αγαθά. Η καταγγελία πιστοποιείται με σημείωση στην φορτωτική του ταχυμεταφορέα. Συντάσσεται έκθεση που περιγράφει την κατάσταση τουδέματος και της συσκευασίας της. Σε περίπτωση που αποδεχτείτε το δέμα με δική σας ευθύνη και δεν υποβάλετε τα παράπονά σας στον κούριερ, το παράπονο μπορεί να θεωρηθεί άκυρο.